Abbs
Medlem
Var där imorse. Som vanligt. Är väl försenat till slutet av Q1?Amex säger att Pontus Amexloungen har stängt 31 dec. Men att det är en ny på annan plats. Stämmer det? Nån som har färsk info och varit på ARN?
Var där imorse. Som vanligt. Är väl försenat till slutet av Q1?Amex säger att Pontus Amexloungen har stängt 31 dec. Men att det är en ny på annan plats. Stämmer det? Nån som har färsk info och varit på ARN?
Är minnet så dåligt och latheten så stor att scrolla upp var tufft?Amex säger att Pontus Amexloungen har stängt 31 dec. Men att det är en ny på annan plats. Stämmer det? Nån som har färsk info och varit på ARN?
Är synen så dålig och läsförståelsen så svag att du inte ser vad Amex säger idag?Är minnet så dåligt och latheten så stor att scrolla upp var tufft?
Visa bifogad bild 137354
Och vad brukar vi säga om att tro på vad kundtjänsten säger? Om de tidigare sagt att den blir kvar ett tag efter nyår så är det ju vad man får utgå ifrån då det kommunicerats ut officiellt. Att sedan någon på kundtjänst slänger ur sig en gissning som är helt fel är ju inte direkt något ovanligt.Är synen så dålig och läsförståelsen så svag att du inte ser vad Amex säger idag?
Snälla berätta mer vad dom har kommunicerat idag, med tanke på att det inte står i tråden vad som har kommunicerats ut angående Amex/Pontus på Arlanda.Är synen så dålig och läsförståelsen så svag att du inte ser vad Amex säger idag?
Ja det är ju obegripligt att någon tror att ett företags officiella, och i bland enda, väg till kundkontakt skulle kunna besvara något korrekt! ;-)Varför envisas folk med att fråga kundtjänst om saker de inte har koll på, och varför tror man på deras gissningar?
Håller med om att man borde kunna lita på detta, men vi har ju vetat minst 10 år att så inte är fallet, och det upprepas varje vecka att folk tror blint på vad de säger på kundstöd istället för att lita på expertisen som finns här på forumet som oftast har 100ggr bättre koll.Ja det är ju obegripligt att någon tror att ett företags officiella, och i bland enda, väg till kundkontakt skulle kunna besvara något korrekt! ;-)
Japp vi som hänger här nästan osunt mycket har vetat det länge. Samtidigt tycker jag att vi borde förstå att alla inte är som vi och att det därmed är rätt naturligt att:Håller med om att man borde kunna lita på detta, men vi har ju vetat minst 10 år att så inte är fallet
det upprepas varje vecka att folk tror blint på vad de säger på kundstöd istället för att lita på expertisen som finns här på forumet som oftast har 100ggr bättre koll.