Senaste nytt

Allmänna ryktestråden

Rygtet vil vide at @Martin Björnström i løbet af aftenen har undersøgt mulighederne for at lave en ny knap øverst... "Gamla Inlägg" :p
Det skal angiveligt se sådan ud:
Skærmbillede 2014-08-19 kl. 23.09.43.png

Ett rykte som komemr från huvudansvarig för Eurobonus - villkoren för "2-4-1"-vouchern kommer att närma sig de norska villkoren. Man skapar en tilläggsgräns som innebär att vid köp totalt över 300 000 SEK så kommer vouchern att gälla hela Star Alliance...mer info under hösten!

Ett rykte som komemr från huvudansvarig för Eurobonus - villkoren för "2-4-1"-vouchern kommer att närma sig de norska villkoren. Man skapar en tilläggsgräns som innebär att vid köp totalt över 300 000 SEK så kommer vouchern att gälla hela Star Alliance...mer info under hösten!

Det kan vi ju hoppas på!

Dessutom var den ansvarige tydlig med att man framöver ska kunna göra bokningen helt själv, typ "BA 2-4-1"...

Om båda dessa stämmer (och även kombinationen av dem) så innebär det ju ganska stora förändringar (till det bättre). Nu går det ju inte att boka *A-awards själv, utan det måste göras via telefon. Om man får möjlighet att boka *A-awards med 2-4-1 och dessutom göra detta själv så borde man ju även kunna få möjlighet att boka "vanliga" *A-awards online.
Det kan ju förvisso mycket väl vara så att online-bokningen av 2-4-1 endast gäller SAS-flighter och att man fortfarande måste ringa för *A.

Hursomhelst låter det lovande även om jag ångrar att jag lagt en del spend under sommaren på Diners för att hålla mig under 150k på AmEx så länge som möjligt. Nu kan det bli tufft att komma upp i 300k. Å andra sidan så ska man väl kanske inte räkna med att detta kommer att införas redan i år heller ("mer info i höst" kan ju mycket väl betyda att man lanserar nyheten då, men att det sjösätts från och med årsskiftet).

Toppen