Fina grafer, men jag förstår faktiskt inte hur jag ska tolka dessa. Kan du utveckla lite vad det är du har grafat?
Och vad har du använt för att göra detta?![]()
Betyder det att man kan bara byta en gång, så det måste vara direkt på hemvägen om man gjort ett byte på utresan?Synd att Aegean Miles&Bonus tillåter fortfarande endast ett byte max 24 timmar per bonusresa, enligt deras villkor...
Jag tolkar det som att du får max ha en mellanlandning på utresan och max en mellanlandning på hemresan.Betyder det att man kan bara byta en gång, så det måste vara direkt på hemvägen om man gjort ett byte på utresan?
Aegean Miles&Bonus har väldigt konstigt uttryck i sina regler.Betyder det att man kan bara byta en gång, så det måste vara direkt på hemvägen om man gjort ett byte på utresan?
Aegean Airlines | All AirlinesAegean Miles&Bonus skrev:- An award ticket on Star Alliance flights may include one stopover with duration up to 24 hours
Hmm, då får man ju bara 3 flighter på en tur och retur, men om man istället bokar 2 enkelresor (kostar lika mycket poäng som tur och retur om jag kommer ihåg rätt) så får man in 4 flighter? Låter ju lite som någon "tänkt fel"? Eller är det jag som är lite trött efter att ha börjat jobba idag igen?Aegean Miles&Bonus har väldigt konstigt uttryck i sina regler.
En bonusresa får ha en stopover som är max 24 timmar (inte över 24 timmar), därför följden blir max ett byte per bonusresa.
Om man följer deras regler blir det så här:
- Enkelvägs bonusresa: max två flygningar
- Tur&retur bonusresa: max tre flygningar
Aegean Airlines | All Airlines