Din återkvalificeringsperiod är 24/11 2014-24/11 2015. Att få behålla status under ett par månaders "grace period" efter att tiden för att återkvala gått ut är ganska vanligt, under de två månaderna räknas dock dina intjänade miles för nästkommande års intjäning.
Har du loggat in på Miles & Bonus-hemsidan tittat där? När jag loggar in står det klart och tydligt vad som krävs för en tier upgrade. Kanske står det vad som krävs för tier retention också, ifall man har status?
vet någon hur jag går tillväga för att spendera min miles på flygbiljetter? Hittar inget på aegeans totalt värdelösa site.
Återkommer Aegean sedan med en lista över routingalternativ? Kan man inte ringa ifall man vill ha lite mer kreativ routing?1. Logga in. 2. Aegean Airlines | Request award ticket
Du har rätt, den här tråden finns: Aegean Miles&Bonus användningsfrågor tråd | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resorTror inte du kan ha så värst kreativa routings med Aegean. Hsh, det här är fel tråd att diskutera det i. Tror det finns en tråd om ämnet, annars, starta gärna en ny.
Det finns en tråd om användning av Aegean Airlines Miles&Bonus miles.Hej!! Detta är inte en direkt intjäningsfråga, men vet någon hur jag går tillväga för att spendera min miles på flygbiljetter? Hittar inget på aegeans totalt värdelösa site. Tacksam för hjälp!