Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

Din återkvalificeringsperiod är 24/11 2014-24/11 2015. Att få behålla status under ett par månaders "grace period" efter att tiden för att återkvala gått ut är ganska vanligt, under de två månaderna räknas dock dina intjänade miles för nästkommande års intjäning.

Din återkvalificeringsperiod är 24/11 2014-24/11 2015. Att få behålla status under ett par månaders "grace period" efter att tiden för att återkvala gått ut är ganska vanligt, under de två månaderna räknas dock dina intjänade miles för nästkommande års intjäning.

Tack YYZ! You made my day :cool:

Har du loggat in på Miles & Bonus-hemsidan tittat där? När jag loggar in står det klart och tydligt vad som krävs för en tier upgrade. Kanske står det vad som krävs för tier retention också, ifall man har status?

Har du loggat in på Miles & Bonus-hemsidan tittat där? När jag loggar in står det klart och tydligt vad som krävs för en tier upgrade. Kanske står det vad som krävs för tier retention också, ifall man har status?

Tack för tipset! Har bara använt mig av deras app tidigare men inser att man får ut mycket mer info om man loggar in på deras hemsida istället. Fick fram följande;

How to maintain your tier
Required number of Tier Miles in total: 8500
Until: 24/11/2015

8500 tier miles innan 24/11? Piece of cake ;)

Hej!! Detta är inte en direkt intjäningsfråga, men vet någon hur jag går tillväga för att spendera min miles på flygbiljetter? Hittar inget på aegeans totalt värdelösa site. Tacksam för hjälp!

Tror inte du kan ha så värst kreativa routings med Aegean. Hsh, det här är fel tråd att diskutera det i. Tror det finns en tråd om ämnet, annars, starta gärna en ny.

Toppen