Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus användningsfrågor tråd

Bonusen man får som guld (och silver?) ges som awardmiles på aegean flyg iaf, så kanske är det? Märkte det själv i somras när jag flög. @cantona

Nu får man se när nästa guldkort kommer. Precis fått in den sista flygningen som behövs för att få ett guldkort för 2016. Kommer kortet direkt, eller kommer det lite innan mitt nuvarande tar slut? Samt brukar man inte få ett mejl om att man kvalificerat sig för nästa period?

Hum. Jag har fortfarande inte fått något nytt kort, trots över en månad sedan jag kvalificerade mig för nästa år. Samtidigt står det på mitt konto
"How to maintain my tier.
0 Tier miles
including 4 Aegean or Olympic flights

or
0 Tier miles
Until 24/11/2015"
Borde jag höra av mig till Aegean eller har har det tagit lika lång tid för er andra?

Gått ca en månad sedan jag kvalificerade mig för nästa år och inte hört eller sett något nytt kort heller @OnlyAFool . Står samma för mig under "How to maintain my tier, dvs "Until 24/11/2015". Kanske är så att de gör checken först då och skickar ut nytt kort?

Hum. Jag har fortfarande inte fått något nytt kort, trots över en månad sedan jag kvalificerade mig för nästa år. Samtidigt står det på mitt konto
"How to maintain my tier.
0 Tier miles
including 4 Aegean or Olympic flights

or
0 Tier miles
Until 24/11/2015"
Borde jag höra av mig till Aegean eller har har det tagit lika lång tid för er andra?
Det kommer nog inget nytt kort förrän det nuvarande, som gäller till 24/1, går ut. Simma lugnt !

Gå till Aegeans hemsida, välj Miles + Bonus och välj Tiers & Benefits och klicka på Aegean. Oavsett tier kan man f r o m oktober köpa Award Miles. Har man guld-tier kommer man att kunna köpa Tier Miles också.
1. Ved nogen her på denne tråd, om der er nogen udvikling i dette? Kan ikke finde det aktuelle tilbud..
2. Er der nogen som kender en email hvor man kan booke? Jeg har forsøgt at booke en award med Air China, og Aegean ringer tilbage efter nogle dage, men forbindelsen er så dårlig at vi må opgive. Løsning?

Last edited:
Någon som har mer koll än mig, är en enkel award LHR-IST-ARN i TK C är tillåten enligt Aegeans regelverk (eventuell MPM etc)?

Toppen