1. Har Aegean Miles & Bonus något bäst före datum på sina tier miles? Kan de "brinna inne" och isåfall när?
V g se den här tråden och fråga i den istället ifall du inte hittar någon bra ide: Aegean Miles&Bonus användningsfrågor tråd | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
Om du reser till Asien, Nordamerika eller Sydamerika, kan du boka en Business class bonusresa med max ett byte för 21.000 miles per enkelresa.1. Har Aegean Miles & Bonus något bäst före datum på sina tier miles? Kan de "brinna inne" och isåfall när?
Sorry, jag ska inte skriva inlägg när jag är trött, det har jag lärt mig nu...Tack för svaret Budgetresenären! Blev dock inte riktigt klok på det sista du skrev. Det är väl i den tråden jag är?![]()
Har du fått någon klarhet i denna fråga?Vet någon hur deras regler för MPM (Maximum Permitted Mileage) ser ut för reson inom Europa? Har någon konkreta exempel på routningar som inte blev godkända och hur de kunde ändras för att godkännas (t ex Stockholm <-> Kiev via Istanbul var inte ok, men via Wien var ok)?
Vill minnas att jag hittade en del info genom att söka på Flyertalk (minns inte exakt vilken tråd), men jag kom på att jag behövde poängen till annat så jag fördjupade inte mig i det så mycket.Har du fått någon klarhet i denna fråga?