Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus användningsfrågor tråd

Jeg mangler 350 miles for at faa min reward. Jeg kan ikke se at man kan koebe miles eller kombinere miles og cash?

Jeg mangler 350 miles for at faa min reward. Jeg kan ikke se at man kan koebe miles eller kombinere miles og cash?
Ska du bo på hotell snart? I så fall kan du tjäna Award Miles om du bokar via Booking.com. Eller om du ska hyra bil så kan du tjäna Award Miles hos Hertz.

Last edited:
Ska du bo på hotell snart? I så fall kan du tjäna Award Miles.....
Tak, men jeg er kun en flyerbuff. Det er der jeg tjener og bruger mine miles...Jeg har 24670 miles men skal bruge 25000 for at flyve SGN-PEK-CNX i monkey retur. Hvis jeg flyver 1-way kan jeg flyve i business for 21000 miles. Det bliver nok løsningen

Tak for raad. Hvad @Dr. Miles fortæller ved jeg men havde dog et øjeblik glemt UA 5th freedom ruten mellem SGN og HKG. Maaske værd at prøve...vi har også Asiana fra Danang (lille fly da flyvepladsen ligger midt i en storby)....Går alt galt er der jo TG. Hertz, haha, jeg har aldrig set eller hørt om dem her i Vietnam.
Men hvis jeg kan købe de 400 miles jeg mangler til oktober går det vel fordi mine miles udløber ultimo November. Tak, Mr. @Budgetresenär - jeg kunne ikke bekræfte/finde din viden på www...??

Tak for raad. Hvad @Dr. Miles fortæller ved jeg men havde dog et øjeblik glemt UA 5th freedom ruten mellem SGN og HKG. Maaske værd at prøve...vi har også Asiana fra Danang (lille fly da flyvepladsen ligger midt i en storby)....Går alt galt er der jo TG.
En fördel med Uniteds flight Ho Chi Minh City-Hong Kong ut från Ho Chi Minh City är att man kan göra det på en dag.
Mycket tidig avgång (kl. 05:30!) från Ho Chi Minh City och sedan en hel dag i Hong Kong innan man kommer tillbaka till Ho Chi Minh City (avgång från Hong Kong runt kl. 23).

• Gilla
Reactions: pep
Toppen