Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trist att det manuellt tar bort alla som fått dubbelrabatt. Nu har jag noll anledning att handla på citygross, hade varit trevligt med en gratis matkasse men icke!
Jag avbeställde x2, fick poäng för ena kassen och inga poäng för andra kassen.
Fast vi försöker fuska oss till en gratis matkasse. Finns väl ingen anledning att bli upprörd på City Gross för att de rättar till detta?

Även jag, som beställde en liten köttkasse, fick email om att min leverans var avbokad. Fick dock mina 1360 EB-poäng, så jag är ändå nöjd. För mig är det självklart att citygross makulerar ordrarna med tanke på att man med lite trixande kunde få ett negativt pris.

Då fick jag precis en orderbekräftelse (samt att pengar har reserverats på kortet). Båda rabatterna är kvar och rätt belopp är reserverat :)

Stort plus till City Gross för att de inte krånglar till det =)

Fick precis brev om leverasen, med bara den ena rabatten. Först blev jag, precis som ni andra, sur. Men sedan började jag räkna:

Man får ju faktiskt fortfarande väldigt billig mat, som man ändå kommer köpa :)
1300 EB-poäng är ju värt cirka 130-150 kronor, så det blir väldigt bilig mat. Jag kommer fortfarande ha kvar min och min frus order.

Sedan tror jag nog att det var alla minus1 kr-orders som förstörde dealen för oss, typ "ring inte och fråga flygbolaget vid mistake fares. Samt att den här diskussionen har legat öppen för vem som helst att läsa :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen