Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.
ja angående att man bara ska få poäng för första kassen och att överföringen av poäng strular.
Mina kassar har varit bra och maten god, men jag handlar endast av citygross för poängen, annars blir det Coop =)

Vad är det som SAS gjort fel? Som jag tolkar det får folk för många/fel kassar till fel pris. Orderhantering och packning görs ju knappast av SAS.

ja angående att man bara ska få poäng för första kassen och att överföringen av poäng strular.
Mina kassar har varit bra och maten god, men jag handlar endast av citygross för poängen, annars blir det Coop =)
Att man kunde beställa och få pengar för det är nog anledningen till ökningen, inte att man kunde få poäng mer än en gång. Känns verkligen inte som SAS fel.

Tjo!
Jag pratar endast om poängen nu alltså!
Inte City Gross kassar, inte dåliga leveranser, endast varför jag ej får mina poäng för andra kassen :)
SAS har kontaktat City Gross, SAS it strular med poängen helt enkelt för mig.
Som sagt har jag undersökt det här rätt noggrant.

För mig spelar det ingen större roll, maten var bra, allt funkade för mig utan just Eurobonuspoängen för andra kassen som nu är borttaget.
Men eftersom jag har personlig inblandning i det och vänner med anknytning till City Gross har jag försökt gräva lite i det hela för skojs skull.

Att man kunde beställa och få pengar för det är nog anledningen till ökningen, inte att man kunde få poäng mer än en gång. Känns verkligen inte som SAS fel.

Denna deal/möjlighet verkar nu vara över och tråden har gått över till att mest handla om synpunkter på hur city gross agerar och vad man fått i sina matkassar mm. Vi stänger därmed tråden nu.

Starta gärna nya diskussioner om ämnet är relevant för businessclass och det inte redan finns en tråd i ämnet.
Saknar ni poäng för köp och vill fortsätta diskutera detta kan ni använda följande tråd eller skapa en ny tråd i ämnet
SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop! | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

//Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen