Var står det? Letat igenom användarvillkoren och sökt genom på Google med "rabatt site:.citygross.se" utan att finna.Det står på deras hemsida att man inte "kan" kombinera olika rabatter.
Var står det? Letat igenom användarvillkoren och sökt genom på Google med "rabatt site:.citygross.se" utan att finna.
Var står det? Letat igenom användarvillkoren och sökt genom på Google med "rabatt site:.citygross.se" utan att finna.
Min personliga åsikt är dock att det är tråkigt när det hamnar på flashback även om det driver trafik hitLite roligt att mitt tips blev så himla poppis. Över 300 inlägg här och snart 200 på flashback. Allt jag var ute efter var 1360 eurobonuspoäng. Min kasse för 599kr står fortfarande kvar med 450 kronor rabatt.
Japp jag håller helt med. Jag menar att det var lite komiskt att det blev så stort det här.Min personliga åsikt är dock att det är tråkigt när det hamnar på flashback även om det driver trafik hit![]()
10 öre/poäng brukar väl vara "standardkursen" här på BC. Vissa har mycket högre värdering, men jag värderar poängen till det i alla fall.Hur räknar du på det?