Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min rabatt ligger kvar, men jag har å andra sidan inte fått några poäng...Väldigt oproffsigt att de ändrar i ordrar utan att informera sina kunder. Då de verkar hantera det olika kanske det beror på vilken butik man beställt från?

Styrelsemöte på City Gross:

VD: Det där med internet verkar vara något nytt och spännande. Borde vi inte satsa på matkassar på www eller vad ungdomarna kallar det?

Ekonomichefen: Bra idé! Min son som är 14 år kan allt om det där nätet. Han kan säkert fixa en hemsida till oss!

VD: Bra tänkt! Det kör vi på.

Jag har inte fått något mail ännu. Under Mina Sidor har jag en kommande leverans av en sommarkasse för 599 -450kr rabatt, så jag räknar med att jag får kassen till det priset.

Synd att jag missade detta!, vi får väll se hur många som får kassen i slutändan.

Har du aldrig provat kan du ta en prova-på-kasse till bra pris och sedan använda rabattkoden GOU356 och handla matvaror till kassen för 250 kr. Du får då matvarorna gratis och samtidigt EB-poäng.

Har du aldrig provat kan du ta en prova-på-kasse till bra pris och sedan använda rabattkoden GOU356 och handla matvaror till kassen för 250 kr. Du får då matvarorna gratis och samtidigt EB-poäng.
Okej läste liter mer nu, ser ju himla bra ut isåfall blir o lägga en beställning imorgon.

Trist att det manuellt tar bort alla som fått dubbelrabatt. Nu har jag noll anledning att handla på citygross, hade varit trevligt med en gratis matkasse men icke!
Jag avbeställde x2, fick poäng för ena kassen och inga poäng för andra kassen.

• Gilla
Reactions: Gus
Känns iofs rätt bra att köra på lilla grilllådan för 299 sen lägga till massa annat för 250kr och inte pröjsa för dessa + få poängen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen