Uppdatering i detta ärende. SAS återkopplade den 25 februari enligt nedan och jag svarade på mailet inom 1h från att jag fick det. Det tog alltså ca 2 veckor från registrering av ärendet vilket är väldigt positivt..... MEN!!!!
I veckan så mailade jag Diamond-mailen och frågade varför det nu gått 1 månad sedan mitt ärende besvarats och fortfarande ingen respons. För mig är det väldigt lustigt att man är snabb och öppna ärendet på 2 veckor, sedan går det längre tid att fortsätta hantera ärendet. Svaret från Diamondsupporten var följande
"Vi kan tyvärr inte hantera eller eskalera ärenden hos Customer Care härifrån
Det du skulle kunna göra är att svara på svars mailet igen, alternativt skicka ett nytt case till Customer Care där du refererar till ditt gamla Case id. "
Man vill alltså att jag skall skapa fler ärenden och bygga på köandet? Att svara på mailet igen har jag gjort efter ca 3 veckor och nu när det gått 1 månad så tog jag deras råd och lägga in ett ärende med ämnet enligt nedan! Någon mer som ligger i samma situation?
Visa bifogad bild 127596