V
Viking75
Guest
Skulle Blu 1 kunna föra över EB från SAS group och i teorin låta oss behålla poäng/status?
Chrille skrev:Vadå kolla? Det som händer är ju tragiskt.Klicka för att utvidga...
Viking75 skrev:Skulle Blu 1 kunna föra över EB från SAS group och i teorin låta oss behålla poäng/status?Klicka för att utvidga...
Viking75 skrev:Skulle Blu 1 kunna föra över EB från SAS group och i teorin låta oss behålla poäng/status?Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:I teorin givetvis, men i praktiken....tveksamt. Tanken är väl att rensa alla skulder.Skulle vara intressant att veta hur mycket poängen är värda. Men att ett nystartat bolag vill börja med 1miljard (ren gissning) i poängskulder känns inte troligt. Av ren goodwill kanske du får med något. Jag tar för givet att iaf status blir direkt matchat.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Själv sitter man febrilt och försöker rädda sin nyårsresa till Dubai med första segmentet bokat på ett SAS flyg…Klicka för att utvidga...
Det är väl bara att vänta och se vad som händer. Är bokad på EB points från BKK till DPS 28/11 och risken är ju att den resan går i stöpet om det skiter sig. Litar dock på att SAS även nu ser till kundernas bästa.Jonas C skrev:Själv sitter man febrilt och försöker rädda sin nyårsresa till Dubai med första segmentet bokat på ett SAS flyg…Klicka för att utvidga...
Ubbe skrev:HeHe.. Loggade just in påhttps://webshopping.flysas.com/se/page.do?lang=sv&page=home¤tTab=homeoch såg en ny adress blinka förbi snabbt. Någonting med "planB". De är väl för goa ändåKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag är inte säker på att det är en så stor skuld. Man måste även värdera det goodwill-värde de för med sig. Finns EB-skulden upptagen som en separat post i balansräkningen någonstans?Klicka för att utvidga...
Kristofer skrev:Tyvärr"Hittar du inte svaret på din fråga under vanliga frågor? Fyll i formuläret nedan. Ditt ärende kommer hanteras och besvaras av vår samarbetspartner Plan B Digital så snart som möjligt."Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag är inte säker på att det är en så stor skuld. Man måste även värdera det goodwill-värde de för med sig. Finns EB-skulden upptagen som en separat post i balansräkningen någonstans?Klicka för att utvidga...
???? ??? skrev:Om jorden inte går under 2012/12/12 så vill jag att SAS ska vara kvar! Går jorden under så skit samma, men det kommer nog inte hända! Håller tummarna, båda och foten!Klicka för att utvidga...