Tror jag nämnde detta i någon annan tråd men på mina två senaste resor i SAS business såg båda toaletterna ut så här redan vid boarding (verkar vara ingrott eller något "felaktigt" rengöringsmedel som använts), usch:
Visa bifogad bild 94961
(denna bild är alltså tagen vid boarding, och båda toaletterna såg likadana ut)
Aldrig sett något liknande. Inte direkt en "premiumvibb". Har ni andra varit med om samma sak?
Gör mitt bästa för att undvika SAS business men om 6-7 veckor bär det av igen till USA, får se hur toaletterna ser ut då![]()
Var det en av de nya 330E eller en av de gamla renoverade kärrorna?
Blir så irriterad på att SAS aldrig lyckas med prio bagage! Flyget till ALC var halvfullt och likt förbaskat kom våra väskor sist av alla! Hem till CPH full maskin och då glömmer man en container med bagage! Givet den med prio bagaget. Hur är det möjligt att det varenda gång är så!?
Kan också gnälla över att jag anmälde en trasig business-stol till SAS kundtjänst (först via diamond-mailen men fick då svar att jag behövde fylla i formuläret på sas.se) och inte fått någon återkoppling på drygt 4v. Tycker att de brukar vara snabba.
Vad är det för snack?Man glömmer ingenting. Man gör ett aktivt val att lämna den av någon anledning. Oklart varför dock såklart.
Men ja, priobagage funkar aldrig. Och nu har man ju gett upp hela tanken och menar mer att aldrig lovat att priobagaget ska komma först, utan att det har prioritet i hanteringen bakom kulisserna bara. Typ om det är kort anslutning ska det bagaget prioriteras.
Vad är det för snack?
Att glömma något oavsett vad är mänskligt.
Bagage lastas av människor...
Oavsett rutiner och checklistor kommer saker glömmas så länge det är människor som gör det!