Hej,
Jag blir verkligen så frusterad på Eran kundservice. Jag banne mig kokar inombords nu.. bara jag tänker hur Ni behandlar Era passagerare (så det gäller bara inte mig, det har jag verkligen förstått)
Är vi inte något värda i era ögon, är vi skräp? Är det så Ni ser på oss.
Ni gör allt för inte hjälpa eller rättare gör ALLT för att slippa få kontakt med era kunder när något går fel. Och fel har det gått. Jag åkte med SAS 8 juni och vid ankomst så fick jag inte min väska.
Jag var på väg till ett bröllop. Jag gjorde givetvis en rapport på plats hos eran representant på flygplatsen och fick en sk PIR rapport. Dessutom har jag varit åtskilliga gånger kontakt med bagageservice och frågat om min väska. Som svar är att De inte vet vart den finns.
Jag gjorde en förlustanmälan av borttappat bagage i början av Juli månad och fick ett ärendenummer. Har väntat tålmodigt i över 3 veckor innan jag fick ett svar. Som svar fick jag att Ni inte ersätter mig för förstörd väska.. Men Hallå? Hur kan min väska vara förstörd, den är ju borta.. jag har aldrig fått den.
När jag fick detta meddelande så befann jag mig faktiskt på Arlanda, tog kontakt med SAS Bagageservice och frågade vad det handlade om. Visade mitt mail. De sa att min väska har fortfarande inte lokaliserats mao är borta... De sa att personen ifråga på SAS Kundservice måste ha missuppfattat hela detta ärende och bad mig att jag skulle ringa SAS Kundservice.
Jag ringde dagen efter eftersom Kundtjänst var stängd och berättade vad det handlade om, bad att de tar kontakt med handläggaren och påtalar detta. Jag skickade ett mail till henne och förklarade att det som hon skrev är helt galet och inte handlar om förstört bagage eller försenad utan borttappat mer än 21 dagar.
Jag har inte fått något svar från henne, det har gått över 10 dagar sen jag skickade totalt 3 mail, Noll respons.. Det känns inte alls bra..
Hur fungerar Ni egentligen? Hur löser ni saker när folk får problem eller om era anställda inte alls har något sus och dus vad saken handlar om. Jag är så förvånad att det inte är sant. Vad är det fel på Er som bolag?
Nu har det gått exakt 2 månader sen jag reste med er och fann inte mitt bagage på bagagebandet..