ekf
Medlem
M&M tar 50 EUR per person vid varje ombokning och avbokning... just sayin’....Da hadde jeg byttet bonusprogram, muligens til M&M og booket 200 dager i forveien som SEN![]()
M&M tar 50 EUR per person vid varje ombokning och avbokning... just sayin’....Da hadde jeg byttet bonusprogram, muligens til M&M og booket 200 dager i forveien som SEN![]()
Endret akkurat en reise for 4 pax fra SK I-klasse til LH O-klasse (det er over 10 dager til avreise). Setene hos SK er (foreløpig) ikke gjort tilgjengelig igjen som bonusseter for bestilling. Ikke en gang ett eneste sete.
Noen som fortsatt mener gebyrer er den mest effektive og treffsikre måten å sikre at flere bonusseter er tilgjengelig for bestilling...?
Om det hade varit en gebyr på 50% av dina poäng du lagt på SK-I för att boka om till LH-F så kanske LH-platserna hade varit kvar nu
Jag tror dock SAS bara vill få in mer pengar så det kommer bli några hundralappar extra till dem men noll effekt på tillgängligheten av bonusplatser.
Da hadde jeg byttet bonusprogram, muligens til M&M og booket 200 dager i forveien som SEN
Absolutt! Helt enig.
M&M tar 50 EUR per person vid varje ombokning och avbokning... just sayin’....
Ingen som endrer / avbestiller en LH F...?M&M tar 50 EUR per person vid varje ombokning och avbokning... just sayin’....
Ingen som endrer / avbestiller en LH F...?
Kostnaden er åpenbart ikke større enn at SAS bevisst har valgt å ikke få en heldigital og funksjonell løsning for bestilling / endring / avbestilling av bonusreiser.Det är ingen som har funderat på vad kostnaden är varje gång någon lyfter på luren och ringer Tallinn?
Kostnaden er åpenbart ikke større enn at SAS bevisst har valgt å ikke få en heldigital og funksjonell løsning for bestilling / endring / avbestilling av bonusreiser.
Dessuten belastes det både servicegebyr og / eller endringsgebyr når man ringer Tallinn. Du mener det trengs et tredje gebyr på toppen?
Enkäten gällde väl bara SAS egna stolar och inte *A bokningar?
Vad det handlar om är:
1. SAS behöver pengar, massor av pengar, kontanter snabbt.
2. SAS släpper nästan inga biljetter på de populära rutterna i eftertraktade klasser.
3. SAS försöker ge skenet av att ovanstående beror på att det de egentligen släpper
en massa biljetter men att de bokas upp av lömska typer.
4. Om nr.3 hade varit sant hade de som första steg infört begränsningar
för hur mycket som går att boka med Fly Premium.
5. På goda grunder antar SAS att deras kunder litar på auktoriteter, och SAS är
ju nästan samma som mamma staten.
Ledmotivet till filmen blåsningen...