Senaste nytt

SAS Webshopping

För er som går i tankarna att köpa er en träningsklocka så har nu PlusDeal ett erbjudande med klockor från Finska Suunt0. Jag har själv deras dykdatorer och är mycket nöjd med kvalitet och funktion.

Kampanjen är giltig tom 21 augusti.
PlusDeal ger 100p/100kr.

Plusdeal

upload_2018-8-9_8-36-50.png

Någon som provat att regga sig här?

Saxat från vilkoren:

Betalning
Genom att prenumerera på 10 SEK 2-dagars prov som gratisanvändare, får användaren tillåtelse att använda Premium under 2 dagar från det att provtiden har startat. 10 SEK avgiften för prov kan inte användas som föremål för skadeersättning. Uppsägning av provperiod måste begäras hos kundtjänsten genom "Kontakta oss" i sidfoten, annars kommer provperioden att automatiskt fortsätta som ett 6-månaders medlemskap för dess aktuella pris efter 2 dagar från provperiodens start.

Skulle kunna betyda 1500p för 10kr.

upload_2018-8-9_16-3-1.png

Någon som provat att regga sig här?

Saxat från vilkoren:

Betalning
Genom att prenumerera på 10 SEK 2-dagars prov som gratisanvändare, får användaren tillåtelse att använda Premium under 2 dagar från det att provtiden har startat. 10 SEK avgiften för prov kan inte användas som föremål för skadeersättning. Uppsägning av provperiod måste begäras hos kundtjänsten genom "Kontakta oss" i sidfoten, annars kommer provperioden att automatiskt fortsätta som ett 6-månaders medlemskap för dess aktuella pris efter 2 dagar från provperiodens start.

Skulle kunna betyda 1500p för 10kr.

Visa bifogad bild 78493
Jag har kollat på den där men det går ju inte någonstans att hitta vad det skulle kosta om man nu bommar den där 2-dagars perioden. Känns oseriöst, och ingenting jag vill lämna ut mitt kreditkortsnummer till.
Möjligtvis om man har tillgång till t ex Swedbanks tjänst där man kan skapa virtuella kortnummer som bara fungerar en enda gång på förutbestämt belopp.

Men om du vill ta en för laget så får du gärna rapportera här hur smidigt det var att säga upp!

Jag har kollat på den där men det går ju inte någonstans att hitta vad det skulle kosta om man nu bommar den där 2-dagars perioden. Känns oseriöst, och ingenting jag vill lämna ut mitt kreditkortsnummer till.
Möjligtvis om man har tillgång till t ex Swedbanks tjänst där man kan skapa virtuella kortnummer som bara fungerar en enda gång på förutbestämt belopp.

Men om du vill ta en för laget så får du gärna rapportera här hur smidigt det var att säga upp!
Känner likadant och hoppades nån annan skulle gå före :) pallar inte förklara varför jag som gift råkat signat upp mig på 6 månaders abbonemang...

Hej, är det nån som vet om man får poäng vid köp av receptbelagda mediciner på nån av Apoteken som samarbetar med EB? Om så är fallet, får man fortfarande poäng när man har frikort?

Toppen