Snart kommer det heta att detta är flygskattens fel.Om Norwegian någon mer gång gnäller på att det finns bolag som bara finns till för att hjälpa kunder med förseningsclaims mot dem och andra syndare så kan de ju se sig själva i spegeln först...
Hur är det med CrewRest som anledning till försening (CPH-LIS) försenades 2,5h och lufte till slut 3h sent.
Man sa tydligt att det var crew rest som var orsaken och man skickade sms kvällen innan så man visste om att det skulle hända.
Hur är det med CrewRest som anledning till försening (CPH-LIS) försenades 2,5h och lufte till slut 3h sent.
Man sa tydligt att det var crew rest som var orsaken och man skickade sms kvällen innan så man visste om att det skulle hända.
SK689 till Milano inställd idag blir ombokad via Helsingfors med Finnair. Framme 5 h senare. Enlig kundtjänst är flyget inställd på grund av personal saknas, borde vara ett fall för ersättning?