Om du tänker på mailet som skickats ut med uppgifter om skatter så kan du bortse från det. Det står också i det första mailet som gått ut att du kan bortse från det.Hej, nybörjarfråga här men vad bestämmer skatterna för uppgradering? Gjorde en uppgradering från GO till BUSINESS, Arlanda till Washington via Köpenhamn på lägsta poäng som blev godkänd men de tillkom också 1180kr extra i skatter.
Orkar inte läsa 171 sidor och då inget nämndes på sida 1-3 tar jag ett par frågor (igen?).
Kan man på ngt sätt logga in och se tidigare lagt bud? Jag lyckas logga in på plusgrade men hamnar då på budsidan, dvs jag kan lägga nytt bud men inte se befintligt bud(har skärmdump på befintligt bud men vill gärna se att det finns i SAS system)
Om ja, kan man då också uppdatera sin status utan att lägga om/nytt bud?
Tackar! Hittade mailet och det gick INTE att uppdatera status (utan att cancelera befintligt bud och lägga nytt).Om du inte ser något befintligt bud så har du inte lagt något. Du får ett mail om lagt bud till din reggade mailadress med länk till budsidan.
Det finns inget kommunicerat, men de brukar aldrig sälja ut samtliga stolar i C till Plusgrade, ett par sparas till försäljning. (enligt ExperFlyer). I sista hand kan dessa säljas på flygplatsen som poäng/cashuppgradering.Förstår någon hur plusgrade fungerar?