Åker ARN-LAX nu på onsdag och tänkte lägga ett bud idag på business.
Vad gäller för dessa förutsättningar tycker ni?
Visa bifogad bild 72846 Visa bifogad bild 72846
Alltid lägsta bud![]()
Nej.Z0 är inget man behöver tänka på?
Har alltid lagt minsta bud, lyckat resultat mer än 20+ gånger. Det tre gånger jag har blivit nekad har det varit knökfullt i business. Har samtliga ggr avsett 2 pax.Alltid lägsta bud![]()
Ganska vanligt. Spelar ingen roll vilken Go du har i botten. Åt andra hållet är det lite snålare med utdelning är min erfarenhet, oftast fler platser bokade i Business på nattflygen.Lyckades knipa en economy light till business-uppgradering på flighten imorse för ynka 38k poäng. ARN-LAX. Är det mer eller mindre än vanligt?
Har en bokning i Go light för juli, vi räknade med lite gratisväskor eftersom vi är EBG och EBS. eftersom vi måste ha med väskor tänkte jag lägga ett bud på att uppgradera en av oss till plus så vi kan få med oss lite väskor.
Hur gör man för att lägga ett bud för en upgrade av en resenär i en bokning som innehåller tre pers?
Har en bokning i Go light för juli, vi räknade med lite gratisväskor eftersom vi är EBG och EBS. eftersom vi måste ha med väskor tänkte jag lägga ett bud på att uppgradera en av oss till plus så vi kan få med oss lite väskor.
Hur gör man för att lägga ett bud för en upgrade av en resenär i en bokning som innehåller tre pers?
Du får be SAS splitta upp bokningen på olika PNR (tror jag det heter)