tourist
Medlem
Enda är att det väl inte är så många som vill till Denver som slutdestination.?
Det är det nog, fast kanske allra mest under skidsäsongen. Det bor dessutom en hel del svenskar i Denver-Boulder-området.
Enda är att det väl inte är så många som vill till Denver som slutdestination.?
Nu går det att boka vissa EB-platser med lite trixande. Gör man en sökning CPH-SFO från april 2013 och framåt så får man inga hits, men om man klickar i matrisen på "boka ordinarie biljetter för poäng" så får man fram många träffar. De flesta är hiskeligt dyra (480000 poäng i business), men ekonomibiljetterna ligger på 70000 tur och retur som lägst, vilket borde vara vad de kostar med en vanlig EB-bokning (jämfört med 60000 till USA:s östkust).
Cash+points biljetter är svindyra om man bara använder poäng och i bästa fall bara en dålig affär. Det är dock inte samma sak som bonusbiljetter och bokas väl i helt andra bokningsklasser.
Nej jag tror cash+points bokas i samma buckets som vanliga awards, dvs ingen poängintjäning.
Att man inte får poäng vet jag, men jag hade för mig att de bokades i andra bokningsklasser. Nåja, det är en rätt kass affär oavsett.
Finns gott om 747or lagrade i öknen i Kalifornien som det säkert går att få ett bra pris på
Victorville Flyby | RobsBlogs
![]()
![]()
Bara för att det inte är samma buckets som awards, så behöver det ju inte vara de vanliga bokningsklasserna...