Google Calendar kan påminna dig!
Om jag bokar en resa i Business och jag senare ser att det finns First tillgängligt, kan jag då byta klass?
Med andra ord, samma routing och datum men byte av klass
Om jag bokar en resa i Business och jag senare ser att det finns First tillgängligt, kan jag då byta klass?
Med andra ord, samma routing och datum men byte av klass
US själva påminner mig att göra något: så fort jag får ett mail med kontoställningen så gör jag något att få några miles in.Minnet.. Det är ju minnet som felar.. Finns det ingen chans att skapa en grupptalan mot att de inte aktivt upplyser en om att poängen försvinner..
Nej, då måste du avboka hela resan och boka en ny bonusresa. Andra flighter som du inte hade tänkt att ändra kanske inte kommer tillbaka som award plats(er).
Det som man kan ändra utan avbokning är samma kabinklass eller under, men inte uppåt.
Men biljetterna är flexibla i Business (eller?) vilket resulterar i att jag kan avboka och boka om ifall jag vet att det finns tillgänglighet i samtliga leg?
Nej, då måste du avboka hela resan och boka en ny bonusresa. Andra flighter som du inte hade tänkt att ändra kanske inte kommer tillbaka som award plats(er).
Det som man kan ändra utan avbokning är samma kabinklass eller under, men inte uppåt.
Ja, det går.Men om jag förstår rätt,så skulle jag t ex kunna lägga in FRA-BKK med TG i F som en sektor om jag gör en tidig bokning. Sedan om och när LH släpper platser nära avgång skulle jag kunna försöka att ändra sträckan FRA-BKK til LH F och betala 150$ ?!