Senaste nytt

US Airways Dividend Miles Buy miles kampanj tråd

Men jag har ju en dryg månad på mig fundera på routing innan jag klipper till:D
Om det är juli månad tänker du resa, vill jag påminna dig att Asiana Airlines(OZ) brukar ha blackout datum som börjar från slutet av juli.

Asiana Club skrev:
For the Peak Season, the following blackout period apply

2013 International Lines
Segment departing from the U.S. : 5/11~6/30, 12/7~12/22
Segment departing from the area other than the U.S. : 1/1~1/29, 2/8~2/11, 7/25~8/26, 9/17~9/22, 12/24~12/31

Om det är juli månad tänker du resa, vill jag påminna dig att Asiana Airlines(OZ) brukar ha blackout datum som börjar från slutet av juli.

Tack för info, klarar mig undan. Har även sett att US-Airways har en bunt black out dates. Men dessa gäller enbart om man flyger med US-Airways? Hur ser det ut med övriga bolag, t ex Thai och LH när det gäller black-out dates? Någon som vet? Det är ju inte så kul om man missat det:(

Nu var det dags för en ny rea. Både jag och Charlesswe har sett 100% bonus idag. Enligt Charles så har vissa fått en länk som framstår som personlig, men jag loggade bara in och klickade på Buy Miles och blev då erbjuden 100% bonus som vanligt.

Happy shopping!

Inga tecken förrän jag är inne på köpsidan och där står det: "Thank you for redeeming your Dividend Miles this year! "

Bara jag som inte fått verkar det som.. jag ser då ingenting alls om bonus och har prövat din länk också. (kristofergustafsson).

Suck..

The cost to buy 50,000 miles is $1,881.25 (including taxes/fees)*

Hmm, undrar om man måste ha ha använt miles i år för att få del av erbjudandet. Det har jag ju faktiskt gjort, även om jag sedan avbokade alltihop...

Toppen