Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Tack, det stämmer (där ser jag 10k extrapoäng + 1k baspoäng). Så då ska nya kortägare alltså räkna med att få sina första baspoäng månaden efter man får kortet.
Ja, man får alltid poäng av MC kring en vecka in i varje månad, baserat på vad som köptes förra månaden. I Augusti får du alltså extrapoäng för alla dina köp i Juli samt 1000 baspoäng för Juli.

Har försökt söka men inte hittat svar.

Någon som vet om man får 25 p (x2 nu under kampanjen) om man bokar via SAS men betalar med MC Premium via Paypal? Gjorde det av ren lättja men kom på att jag har läst en del om att Paypal-betalningar buggar ibland avseende poängkreditering hos SEB...
Såg idag att Paypal körde med en direktöversättning till SEK när jag valde mastercard på paypal, var tvungen att justera inne på paypalsidan för att den ska ta betalt i utländsk valuta och inte vara snäll och justera till SEK, det var inte det som hände dig?

Nu har jag fått extrapoäng samt 1.000 baspoäng in på kontot från Sas eurobonus mastercard prmium. Gick snabbare denna månad än förra

Jag också – dock har jag fått en felaktig poängöverföring. Någon mer som har fått det? Enligt MC-appen har jag under juli tjänat in 8 106 fler EuroBonuspoäng än de jag just har fått överförda.

Skaffade premiumkortet i slutet på juni, fick in drygt 400 baspoäng förra månaden från MC, idag fick jag in 10000 baspoäng från MC. :rolleyes:

Jag också – dock har jag fått en felaktig poängöverföring. Någon mer som har fått det? Enligt MC-appen har jag under juli tjänat in 8 106 fler EuroBonuspoäng än de jag just har fått överförda.

Samma här, har också fått in för lite poäng i förhållande till vad appen säger att jag tjänat in.

Det är 2 olika stora poster från MC på Eurobonuskontot, när jag summerar dem blir det ungefär rätt,
t.o.m lite mer än vad MC anger att jag tjänat.

Fly Premium poängsaldot är däremot fortfarande rejält felaktigt.

Last edited:
Toppen