Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Har försökt söka men inte hittat svar.

Någon som vet om man får 25 p (x2 nu under kampanjen) om man bokar via SAS men betalar med MC Premium via Paypal? Gjorde det av ren lättja men kom på att jag har läst en del om att Paypal-betalningar buggar ibland avseende poängkreditering hos SEB...

Har försökt söka men inte hittat svar.

Någon som vet om man får 25 p (x2 nu under kampanjen) om man bokar via SAS men betalar med MC Premium via Paypal? Gjorde det av ren lättja men kom på att jag har läst en del om att Paypal-betalningar buggar ibland avseende poängkreditering hos SEB...

Använd genast 24 timmars gratis avbokning och köp nya biljetter med betalning via kortet direkt på sas.se.

Chanserna för att det skulle krediteras som 25x2 poäng får nog ses som obefintliga eller i vart fall mycket små!

Det där ser väl SEB endast som en betalning till Paypal? Har svårt att se att de skulle filtrera det mer än så...
Använd genast 24 timmars gratis avbokning och köp nya biljetter med betalning via kortet direkt på sas.se.

Chanserna för att det skulle krediteras som 25x2 poäng får nog ses som obefintliga eller i vart fall mycket små!
Tack båda - får göra om köpet. Skickade även iväg det som en fråga till kundtjänst, kan ju vara bra att veta.

Någon som har haft problem på sistone med att kortet inte verkar funka på vissa ställen? Min bror har varit i Florida i 2 veckor och kortet (point earner) har inte funkat överallt. Kontaktade SEB men de sa bara "Se till att så chippet är fritt från damm"...

Som tur är hade han ett Amex med sig också och kunde använda det istället. Lite sjukt att Amex blev backup till ett MC :)

Någon som har haft problem på sistone med att kortet inte verkar funka på vissa ställen? Min bror har varit i Florida i 2 veckor och kortet (point earner) har inte funkat överallt. Kontaktade SEB men de sa bara "Se till att så chippet är fritt från damm"...

Som tur är hade han ett Amex med sig också och kunde använda det istället. Lite sjukt att Amex blev backup till ett MC :)
Samma upplevelser i Chicago för mig med normala kortet (ej point earner) det var lite frustrerande

Samma upplevelse i just USA. Kundtjänst säger bara att magnetremsan är utsliten :(

ågon som har haft problem på sistone med att kortet inte verkar funka på vissa ställen? Min bror har varit i Florida i 2 veckor och kortet (point earner) har inte funkat överallt. Kontaktade SEB men de sa bara "Se till att så chippet är fritt från damm"...
Japp, Dukatens (parkeringsbolag i Linköping) app fixar inte de nya korten.

edit: De verkar ha fixat problemet nu efter att jag påtalade det för två veckor sedan...

Stötte på problem i USA på spridda ställen där kortet inte fungerade. Det är varken fel på remsan eller chipet. Fick ett ställe att skriva in siffrorna manuellt och då fungerade det plötsligt där. Har kontaktat SEB men de förstod inte vad som var galet och ingen lösning heller.

Toppen