Även här problem förra veckan i USA på hotell utanför Washington D.C när de försökt dra kortet. Använde Amex istället.
Så idag fick jag äntligen kortet, tog en vecka efter ansökan var godkänd. Nu är det dags att samla poäng genom att periodisera mina köp under augusti.
Jag har för mig att jag har läst att man kan sätta in pengar på kortet med? Men hittar inte denna funktion. Ser bara inbetalning. Men eftersom jag inte har fått en faktura så undrar jag om det går att sätta in pengar ändå?
Borde ringa kundtjänsten men känns bättra att fråga här.
Jag har för mig att någon skrev att det var något med en batch av kortnummer som är helt ny inom MasterCard därför det inte fungerar på vissa ställe där terminalen inte har synkroniserat/uppdaterat kortinformation från MasterCard.Ringde kundtjänst nu med ett rejält klagomål på att både funktionaliteten samt svaren vissa fått (gör rent ditt chipp, kolla din magnetremsa) är under all kritik. Fick svar att saken skulle undersökas med produktchefen och att jag skulle få återkoppling så fort de hade något konkret.
Jag har för mig att någon skrev att det var något med en batch av kortnummer som är helt ny inom MasterCard därför det inte fungerar på vissa ställe där terminalen inte har synkroniserat/uppdaterat kortinformation från MasterCard.
Det ska gå, men du behöver nog ringa kundtjänst för att få alla detaljerna.
Det ska gå, men du behöver nog ringa kundtjänst för att få alla detaljerna.