Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Kanske bara var ett önsketänkande eller något jag drömde men har inte SAS gratis årsavgift på MasterCard för EBG? Eller, var det billigare årsavgift på Premiumkortet för EBG? Ser att de lagt på 1495kr för årsavgiften på senaste fakturan nämligen.
Vanliga Eurobonus Mastercard var gratis första året för EBG. Avgiften för Premium endast reducerad för EBD. Så var tyvärr enbart en dröm :)

Vanliga Eurobonus Mastercard var gratis första året för EBG. Avgiften för Premium endast reducerad för EBD. Så var tyvärr enbart en dröm :)
Mastercard var alltid gratis som ebg tidigare, inte bara första året. Men det ändras väl från i höst tror jag

• Gilla
Reactions: Ano
109 sidor, så jag är lat och orkar inte läsa genom alla. Om jag uppgraderar mitt nuvarande MC till ett MC Premium, kan jag använda det gamla även efter att ansökan godkänts, och även efter kortet anlänt? Är möjligen utomlands och vill inte att kortet slutar fungera.

109 sidor, så jag är lat och orkar inte läsa genom alla. Om jag uppgraderar mitt nuvarande MC till ett MC Premium, kan jag använda det gamla även efter att ansökan godkänts, och även efter kortet anlänt? Är möjligen utomlands och vill inte att kortet slutar fungera.
Mitt sades upp automatiskt efter att jag uppgraderat till premium efter först 20 dagar. Så det gick att använda ett tag till efter att man ansökt och fått kortet.

Fick äntligen tag på en på kundservice som visade lite intresse och t.o.m återkom efter det att samtalet bröts
"jag har kollat upp saken och de ansvariga på Eurobonus är medvetna om att FlyPremium saldot är felaktigt
för en del medlemmar men de har ännu inte inte hittat felet" (!)

Undrar hur lång tid det tagit för dem att fixa om saldot varit för högt...
Hur har det gått, har du fått någon mer info? Jag var inne och kollade och såg att mitt saldo är 170k. När jag räknar manuellt alla mina transaktioner ett år bakåt i tiden så ligger jag på 210k.

Toppen