SAS skrev:Hej ekf,Som en del av en större uppgradering av SAS IT-infrastruktur, lanserade vi en ny hemsida tidigare i år. Uppgraderingen var nödvändig och möjliggör en rad nya digitala lösningar, som kommer ge fler fördelar framöver.Hemsidan är den viktigaste kanalen för dig som reser, och den måste vara snabb och enkel att använda. Men enligt den återkoppling vi har fått, så har många haft problem med att navigera runt och att genomföra bokningar på den nya sidan. Vi beklagar verkligen om så har varit fallet för dig!Vi tar naturligtvis till oss av våra resenärers synpunkter och har beslutat att designa om delar av den nya hemsidan. Målet är att göra det lika lätt att boka resor, som du förväntar sig.Dessa konkreta åtgärder vidtas nu:Förbättrad information på startsidan. Kommer inom kort.Ökad hastighet, så att sidorna laddas snabbare.Förbättringar i bokningsflödet. Färdigt i slutet av sommaren/tidig höst.Nya funktioner för en bättre användarupplevelse lanseras kontinuerligt.Allt sammantaget är vi säkra på att dessa ändringar kommer att ge dig den smidiga och enkla upplevelse, som du förväntar dig när du besöker SAS hemsida.Tips för dig som vill boka en resa:Ladda ner och boka direkt i SAS app (tillgänglig för iOS och Android).Använd vår tidigare hemsida classic.sas.se (tillgänglig med begränsad funktionalitet).Vår nya hemsida är självklart fortsatt tillgänglig.Tack för ditt tålamod. Vi ser fram emot att få välkomna dig ombord snart igen!Vänliga hälsningar,Scandinavian AirlinesKlicka för att utvidga...