Senaste nytt

SAS nya hemsida

DanielKif

Medlem
Nya hemsidan har fungerat väldigt bra för mig hitintills, inte haft några problem.. tills idag då jag fick igenom en Plusgrade, då kan jag inte längre gå in och se resan eller välja nya platser etc :\.
Det problemet har jag också haft ett par gånger. Du behöver tyvärr ringa in och välja plats.
 

chazzie

Medlem
Detta bör åtgärdas å det snaraste, Plusgrade är en fantastisk tjänst och rättar de bara till så man kan gå in på resan är åtminstone jag mycket nöjd :D
 

Once56

Medlem
Eller gör det online på gamla sidan: Mina bokningar - SAS
Försökte med gamla sidan när jag fick uppgraderat på hemresan från LAX i lördags. Gick inte alls, och naturligtvis inte på nya sidan heller, eller engelska versionen. Fick rådet av SoMe-teamet att ringa in, nej tack, inte från USA! Löste det hela genom att använda hemmavarande dotter att ringa in och boka sittplatserna. Känns inte helt 2017!
 
Hm, vilket är det andra steget tro?

sasnyahemsida.jpeg
 

thh

Medlem
Försökte med gamla sidan när jag fick uppgraderat på hemresan från LAX i lördags. Gick inte alls, och naturligtvis inte på nya sidan heller, eller engelska versionen. Fick rådet av SoMe-teamet att ringa in, nej tack, inte från USA! Löste det hela genom att använda hemmavarande dotter att ringa in och boka sittplatserna. Känns inte helt 2017!

VoIP är väl i och för sig ganska 2017. Google och microsoft (och 1000 andra företag) erbjuder det.
 
Toppen