Senaste nytt

SAS nya hemsida

Delayed

Medlem
Jag testade vanliga sidan (sas.se) och kom iaf till ange kortbetalning så så långt funkade det bra (mmx-arn)
Och det var en bonusresa?

Jag kan som sagt inte logga in. Får direkt "Ett fel har tyvärr inträffat. Försök igen.". Verkar inte spela någon roll om jag har rätt eller fel lösen utan det smäller direkt. Provat med användarnamn, mailadress och eurobonusnummer med samma omedelbara felmeddelande.

Det finns väl inget sätt att boka en bonusresa utan att vara inloggade och "betala" med poäng först i slutet?

Nikje

Medlem

Thornado

Medlem
Uppenbarligen så har jag inte bokat någon resa på nya sidan hittills. Höll på och provbokade saker nu i dag med FlyPremium och gick hela vägen fram till sista steget i bokningsprocessen, utan att faktiskt bekräfta bokningen.

Denna "granska"-sida som är det sista man ser för att vara säker på att man vill betala måste vara det sämsta jag har sett.
Ja, man ser hur mycket man kommer att betala, vilka datum man åker, och origin och destination, men saknar info om var man har anslutningar, vilken klass man åker i, vilket bolag som flyger, osv...

ebgranska.png

brunte

Medlem
Fick igenom en plusgrade och kan efter den inte komma åt sätesbokning eller någon annan del av "min resa". Många andra verkar ha upplevt samma problem i ett antal veckor. Supporten hävdar att problemet måste ligga hos mig trots att jag försökt med olika webbläsare och till och med olika datorer... Man tar sig för pannan.

011430121

Medlem
Kollade nyss på vad det skulle kosta att ändra en bokning. När jag klickade på "Ändra bokning" länken fick jag upp denna bild:

Visa bifogad bild 65005

Fråga om jag fick ett chock... :eek::eek::eek::eek::confused:

För he***te SAS, få nu ordning på er hemsida!
Har du kollat om den ligger kvar i systemet?
Man brukar få bekräfta att man vill boka av en resa, så förmodligen ligger den kvar, om det inte är du som har gjort fel.

Toppen