Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Det står på första inlägget.

Om du inte redan har SAS EuroBonus World Mastercard, finns det risk att du inte kan se det i och med att det står "Uppgradera till Premium".

Jag har SAS EuroBonus World Mastercard, men ser ingenstans "Uppgradera till Premium".

De enda länkarna jag ser i det första inlägget är följande:

http://www.businessclass.se/forum/t...eurobonus-mastercard.8795/page-24#post-632473
SAS points charts - SAS

Under Korttjänster finns inte alternativet uppgradera.

Är det någon som faktiskt har lyckats få upp information om vad FlyPremium ger?
Det står ingen info om Fly Premium.

Jag har SAS EuroBonus World Mastercard, men ser ingenstans "Uppgradera till Premium".

De enda länkarna jag ser i det första inlägget är följande:

http://www.businessclass.se/forum/t...eurobonus-mastercard.8795/page-24#post-632473
SAS points charts - SAS

Under Korttjänster finns inte alternativet uppgradera.
Nu har jag redan ansökt uppgradering till Premium så kan jag inte hitta länken till "Uppgradera till Premium".

Så här ser det ut på min sida på SAS EuroBonus Mastercard efter jag har ansökt SAS EuroBonus World Mastercard Premium.

Screenshot20170515 01 MC.png

Jag har även fått nytt kreditkortsnummer och det kan jag se på Översikt.

För mig fungerade det fortfarande att uppgradera, kanske låg cachat hos mig då?

Jag fick direkt ett SMS i luren: "Vi har beviljat din ansökan om SAS EuroBonus World MasterCard Premium" och därefter ett mail om att ett nytt kort är på väg till mig och min point earner - aka the wife...

Mycket spännande :) Jag ligger lågt och avvaktar mer information från er.
Antar att de inte gör en ny kreditupplysning?

Mycket spännande :) Jag ligger lågt och avvaktar mer information från er.
Antar att de inte gör en ny kreditupplysning?
I och med jag fick nytt kreditkortsnummer direkt efter ansökan till Premium, skulle jag tro att de inte gör en ny kreditupplysning.
Det stod att man behåller samma kreditgräns.

SAS EuroBonus Mastercard skrev:
Viktigt att veta

- Du kommer att behålla samma köpgräns, pin-kod och försäkringar som du har på ditt nuvarande kort. Du kan enkelt ansöka om att höja köpgränsen genom att logga in på Mitt kort.

Ansökt och beviljat. 10000 extrapoäng och högre intjäning på ställen som inte tar AmEx för 750:- gjorde det till ett lätt val.

• Gilla
Reactions: Gus
Jag har även fått nytt kreditkortsnummer och det kan jag se på Översikt.

Jag har också fått det nya kortet beviljat, och jag kan se att nytt kortnummer redan finns under Översikt. Men: Mitt hittillsvarande MC avbildas (rätteligen) med en Diamond-bild, medan det nya Premium-kortet avbildas (felaktigt) med en bild på ett Basic-kort. Hur är det för er andra? Finns det risk att det nya kort man får anger fel EB-status?

Jag har också fått det nya kortet beviljat, och jag kan se att nytt kortnummer redan finns under Översikt. Men: Mitt hittillsvarande MC avbildas (rätteligen) med en Diamond-bild, medan det nya Premium-kortet avbildas (felaktigt) med en bild på ett Basic-kort. Hur är det för er andra? Finns det risk att det nya kort man får anger fel EB-status?
Det ser likadant ut för mig, jag utgår ifrån att det är en bugg på hemsidan men man kan ju aldrig veta innan man sett kortet!

Toppen