Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Nu har dom tagit bort valet att uppdatera till premium ?! Ser det inte när ja loggar in via mobilen.

Ringde även kundtjänst som inte hade en aning om vad jag menade när jag frågade om uppdatering till premium ! :-/
Misslyckad deploy antagligen. Det var inte alls meningen att vi skulle känna till den ännu. Det kommer säkert tillbaka, så mycket detaljer fanns det, men svårt att veta om det blir om en dag eller ett halvår.

Om det inte var ett "riktat misstag" för att kolla just reaktioner och feedbacks från folk som hittade det ändå. Men det tror jag knappast...

• Gilla
Reactions: Gus
Nu har dom tagit bort valet att uppdatera till premium ?! Ser det inte när ja loggar in via mobilen.

Ringde även kundtjänst som inte hade en aning om vad jag menade när jag frågade om uppdatering till premium ! :-/

Länken finns kvar på hemsidan, och dessutom så fungerar den nu! Ansökt och bekräftat för min del.
Tyckte att det var värt med 750SEK bara för 10000p bonusen!

Edit:
Så här ser det ut på hemsidan nu:
Skärmklipp.JPG

Ha, då var det väl meningen då :) Jag tar tillbaks allt. Eller förresten, bara delar. Om jag loggar in på webbsidan finns det inte för mig. Däremot om jag loggar in via appen. Så det kanske är work in progress.

Är det någon som faktiskt har lyckats få upp information om vad FlyPremium ger?

Toppen