Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Är väl ganska troligt att det egentligen inte var tänkt att tillåta registreringar imorse, i och med att ingen pressrelease gått ut ännu.

Fick en bekräftelse på SMS och ser nya kortet på saldosidan får se hur det går... (ansökte tidigare idag)

Rykten säger att detta ska lanseras 1/6, och att det var ett misstag att det kom ut.
Hoppas att det lanseras tidigare nu då, kan få mig att hoppa av Medmera Mer-tåget (som jag hoppade på lite sent) innan det börjar kosta.. :rolleyes:

Har jag förstått rätt om ni som kunnat ansöka om Premium redan har det "vanliga"? Jag sa nämligen upp det för ungefär ett år sedan och kan logga in men får bara "Tekniskt fel Det har uppstått ett tekniskt problem. Vänligen försök igen senare" oavsett om jag använder ovan länk eller går via korttjänster.

Pratade nyss med SAS Eurobonus Mastercard och detta var en pilot som bara skulle gått ut som en test till några få nu i helgen. Av misstag kunde alla ansöka men nu har dom stängt ner denna möjlighet tills den officiella lanseringen någon gång i juni. De personer som lyckades få igenom ansökan kommer att få sina kort! - sa den vänliga damen jag pratade med. Vi andra får snällt vänta några veckor till.

Toppen