Anders Östling
Medlem
Jag gjorde det och posterna kom fram. Så länge det nu varar...Det är bara att kontakta SAS och be dom uppdatera ditt konto. De har tydligen strul med den process som uppdaterar aktivitetslistan.
Jag gjorde det och posterna kom fram. Så länge det nu varar...Det är bara att kontakta SAS och be dom uppdatera ditt konto. De har tydligen strul med den process som uppdaterar aktivitetslistan.
Jag gjorde detsamma precis. Personen på SAS kundtjänst sa att hon behöver göra en så kallad refresh av historiken. Enligt henne är det ett känt problem som IT avd håller på att åtgärda.Jag gjorde det och posterna kom fram. Så länge det nu varar...
Jag har valt plats tidigare, noterade nu att det vid platsnumret står ett tillägg "non existing" när
jag försöker ändra får jag meddelandet "kommunikationsfel"
flysas.co.uk..
Bumpad?nä, provade alla sidor utan framgång hjälpte inte att ringa heller "vi ser samma sak på incheckningssidan"
nä, provade alla sidor utan framgång hjälpte inte att ringa heller "vi ser samma sak på incheckningssidan"