Senaste nytt

SAS nya hemsida

Någon mer än jag som har problemmed att "account activity" på eurobonus sidorna inte längre uppdateras men det strömmar in poäng helt normalt på saldot. har inga aktiviteter sen 25/3 men saldot tickar på...
det brukar ju vara mellan någon timme och en dags fördröjning innan aktiviteter syns men nu verkar det ha gått över styr?
 
Någon mer än jag som har problemmed att "account activity" på eurobonus sidorna inte längre uppdateras men det strömmar in poäng helt normalt på saldot. har inga aktiviteter sen 25/3 men saldot tickar på...
det brukar ju vara mellan någon timme och en dags fördröjning innan aktiviteter syns men nu verkar det ha gått över styr?
Japp, jag har samma problem.
 
Någon mer än jag som har problemmed att "account activity" på eurobonus sidorna inte längre uppdateras men det strömmar in poäng helt normalt på saldot. har inga aktiviteter sen 25/3 men saldot tickar på...
det brukar ju vara mellan någon timme och en dags fördröjning innan aktiviteter syns men nu verkar det ha gått över styr?


Det har varit så i flera veckor, samma med med flysas .com
Släpar kontoutdraget på Eurobonus? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Någon mer än jag som har problemmed att "account activity" på eurobonus sidorna inte längre uppdateras men det strömmar in poäng helt normalt på saldot. har inga aktiviteter sen 25/3 men saldot tickar på...
det brukar ju vara mellan någon timme och en dags fördröjning innan aktiviteter syns men nu verkar det ha gått över styr?
31/3 postade det till mitt men inget sedan dess.

Dock har både totalt antal poäng och antal flighter räknat upp, det är bara detaljerna som saknas.

De hade ju en rejäl fördröjning för några veckor sedan men den släppte. Nu verkar den onekligen vara tillbaka.
 
Har under två dagar försökt komma in i min bokning på nya hemsidan för att välja säte efter en Plusgrade och sedan igår försökt checka in men det funkar inte, står bara och tuggar. Slutade med att jag ringde dem och bokade säten. Incheckning i appen funkade dock.
 
Någon mer än jag som har problemmed att "account activity" på eurobonus sidorna inte längre uppdateras men det strömmar in poäng helt normalt på saldot. har inga aktiviteter sen 25/3 men saldot tickar på...
det brukar ju vara mellan någon timme och en dags fördröjning innan aktiviteter syns men nu verkar det ha gått över styr?
Även så för mig. Kan heller inte se några transaktioner. Saldot verkar räknas upp.
 
Toppen