Jag får svara mig själv då jag fick ett mail under natten.Hur hittade du de 30% rabatten?
Koden är ZIPSIM30
Jag får svara mig själv då jag fick ett mail under natten.Hur hittade du de 30% rabatten?
BIGLOBE NINJA SIM fungerar 30 dagar och man kan förlänga genom att köpa top-up.Jag kommer att vara 8 veckor i Japan. Någon som kan tipsa om ett kontantkort som jag kan använda under vistelsen? Framförallt intresserad av bra och billig datatrafik. Har försökt hitta något bra alternativ tidigare i tråden men har haft svårt att hitta nålen i höstacken. De flesta verkar gälla för kortare perioder.
Inte svar på frågan i sig men wifi fanns överallt när vi var där för några veckor sedan. Så vi var i princip konstant uppkopplade i butiker, restauranger, hotell, frukoststället på stranden.Vad har folk för aktuella tips i Mexico? Ska vara där i drygt 2 veckor och vill framförallt ha data på telefonen.
Om jag inte minns fel, det fanns Telcels butik på flygplatsen.Vad har folk för aktuella tips i Mexico? Ska vara där i drygt 2 veckor och vill framförallt ha data på telefonen.
Ehum... Nej, Tulum och Cancun.Och vart var du? Mexico City?
Hur hittade du de 30% rabatten?
Tack för tipsen! Det blir nog IIJ Japan Travel SIM för mig. Känns som att det kommer att räcka för mina behov.Om du inte surfar jättemycket, kan du också välja IIJ:s Japan Travel SIM 3 months (2 GB).
IIJ Japan Travel SIM
JAPAN TRAVEL SIM powered by IIJmio
Det går att köpa bl a på Bic Camera. Det kostar 3.780 JPY exkl. skatt.