Incheckad på Mgallery l'echiquier Opera Paris. Hade någon typ av junior suite bokad men de måste nog varit den minsta av dess slag... Jag checkar in runt 23:00 på kvällen och knappt någon Platinumförmån Följs... Drinkvoucher hade han inte och samtidigt hänvisade till att baren är stängd, men ja den öppnar imorgon kanske jag vill ta en drink sa jag....
På hemsidan står det att room service skall finnas dygnet runt, samma står även i informationsboken på rummet. När man försöker ringa till room service kommer man inte fram och någon fras enbart på franska babblas, sen läggs samtalet automatiskt på.... Ringer till receptionen och kommer inte fram där heller... Får går ner och fråga och får svaret: well sir, it must have been what you call it? A missunderstanding...... You see the bar closes at 23:00 and also the restaurant.
Jahapp, bara att ta på sig jackan och gå ut på en promenad för att hitta något att äta. Klockan har ju hunnit bli 00:15 då man i tron att room service fanns dygnet runt.
Får se hur frukosten är nu när man kommer ner och om dagpersonalen har lite bättre koll på servicen.
För att klargöra så har jag Platinum.