Elberto
Medlem
Hej! Kan du skicka mig ett privat meddelande här i forumet med namn på bokningen så ska jag undersöka orsaken till att du inte blev uppgraderad när du bokat standardrum. Tack på förhand
Mvh
Hanna
Hej,
Hur ser det ut?
Hej! Kan du skicka mig ett privat meddelande här i forumet med namn på bokningen så ska jag undersöka orsaken till att du inte blev uppgraderad när du bokat standardrum. Tack på förhand
Mvh
Hanna
Inser att jag har varit dålig på att propsa på, eller fråga om jag har blivit uppgraderad. Har bott på Sofitel Sukhumvit i BKK och Pullman i KL i oktober och det vete i 17 om jag vart uppgraderadTilläggas skall att jag är platinum.
Jag har lugnat ned mig lite sedan mitt förra inlägg och beslutat mig för att ge hotellet en ny chans nästa gång jag är i Bryssel (vilket tyvärr blir först i februari). Jag kan kanske ta en raincheck på detta och återkomma i fall det inte blir någon uppgradering då heller?
/Badger
och efter att dom sagt att de kostar kasta upp platinumkortet så löser det sig.
Det där är så FAIL att jag inte vet var jag ska börja... (Och det gäller alla kedjor, inte bara Accor!)
Har man som förmån att man ska bli uppgraderad ska man inte behöva hala fram ett fysiskt kort. Det ska de redan ha sett i systemet och fixat...
Om man tänker lite bortom att man bara vill ha en uppgradering så inser man ju att det måste vara bland det enklaste ett hotell gör att kolla på bokningar för kommande dag och markera vilka som ska anlända och har status.