Om det går igenom så kommer jag att fokusera fler nätter till Accor - så är mycket spänd på utfallet.Jag kommer få reda på hur det ligger till under nästa vecka. Jag har 3 nätter kvar till platinum (efter att ha köpt aktier, ursprungligen var det 3 nätter kvar till silver). Ska bli intressant... Efter min lilla London-tripp nästa helg återkommer jag med besked, men jag misstänker att jag inte kommer få platinum utan att det rör sig om en bugg.
Jag misstänker att websidan visar fel. Den tar nog inte hänsyn till att du redan är gold utan räknar ut att du nu är basic och visar vad du behöver för att nå silver.
För att nå Platinum behöver du 60 nätter eller 25000 poäng precis som alla andra. Jag har svårt att rekommendera Accor till folk eftersom jag anser att förmånerna är rätt usla jämfört med vad konkurrenterna erbjuder. Att tex inte få frukost som Accor Platinum är ett skämt imho.
En annan utmaning för Accor i Norden, är att de nordiska hotellkedjorna erbjuder generösa restaurang-vouchers för statusmedlemmar.Hej @agehall,
Tråkigt att höra att du har svårt att rekommendera AccorHotels till folk pga "dåliga förmåner. Jag har dessvärre ingen information idag, om frukost kommer komma som en gratis förmån framöver, men detta är något jag absolut ska ta upp. Hoppas ändå att AccorHotels har andra "förmåner" som får dig att vilja bo med oss.
Mvh
Hanna
AccorHotels Scandinavia & Finland
Hoppas ändå att AccorHotels har andra "förmåner" som får dig att vilja bo med oss.