Senaste nytt

Du som INTE reser med Scandinavian Airlines idag eller funderar på att lämna

• Thread starter Deleted member 4971
  • Startdatum
Vet inte riktigt hur mycket mer gnall pa SAS BC klar fran min sida (borde vara mattat nu). For den som ar intresserad sa sok pa flying och SAS sa ska det nog finnas massor av SAS experiences (som det sa fint kallas for ett annat Nordisk bolag)

Jo nog vet jag väl på ett ungefär, men lista upp allt en gång för alla ;)

Det är över hela linan men värst ombord. Det är som någon redan har skrivit - de är mer intresserade av sig själva än att jobba. Skulle jag ha samma attityd som dem gentemot de jag träffar hade jag fått sparken direkt.

Sedan förstår jag inte varför de har ett "status" program då det inte "följs". Tror SAS skulle tjäna mer på att skippa sitt bonussystem.

Ursakta men var inte denna trad skapad for personer som INTE flyger SAS eller funderar pa att lamna? Ser inte mycket i ditt inlagg som skulle gor att du kvalificerar under nagon av dessa kategorier. Men grattis till ditt kara EBD!

Det som skulle fa mig att ga tillbaka till att flyga SAS ar val ungefar att alla andra flygbolag gar i konkurs alt att helvetet fryser till is... Och detta overdrivna och "ogrunande" SAS agg baserar jag pa endel faltstudier i plus, minus, business, economy extra and you name it... SAS levererar helt enkelt en produkt klart samre an sina konkurrenter.
Jo jag kan läsa men ville ge SAS404 lite cred för att han startade tråden. Angående EBD så ser jag att det ser lite drygt ut men det var inte tanken då jag inge flugit ihop det själv utan fått det av SAS404.

Tycker precis som du flying att SAS är betydligt sämre än de flesta konkurrenter, men det stör inte mig nämnvärt på linjer inom Europa. På longhaul skulle jag förmodligen välja någon annan aktör för att få mer valuta för pengarna.

Till sist så tycker jag inte heller att du bidrog speciellt mycket till tråden och SAS404 frågeställning utan mer klanka ner på mitt första inlägg.

Toppen