Senaste nytt

Du som INTE reser med Scandinavian Airlines idag eller funderar på att lämna

• Thread starter Deleted member 4971
  • Startdatum
Jag har varken anklagat dig for att inte kunna lasa eller vara dryg! Om du ar glad for att vara nast bast i den liga du spelar sa ar det helt okej for mig.

Och att du tillsammans som sa manga andra jante inte tycker personer med ass in seat experience (pandion och emirates platinum samma ar) bidrar med nagot sa fortsatt garna lyssna pa pojkrummsflygarna.
Det här ser intressant ut, men jag fattar ingenting. Jag ser att du tar till den digitala pungsparken "Jante", men förstår inte vad du vill ha sagt. Vad är en pojkrummflygare [sic]?

Nja, tekniskt sett går det ju inte att flyga SAS till dessa destinationer.

Från första posten
OBS! Det finns inga fel i den här tråden och det behöver heller inte vara förankrat i någon verklighet (Ex: bättre priser på Business / Fast SAS kanske fyller kabinen idag) Den här tråden är till för att var och en kan delge sina synpunkter precis som man själv tycker och tänker och vad som hade gjort att du som inte reser hade börjat resa med SAS igen.

Att dom inte flyger den rutten är väl irrelevant, däremot är jag nyfiken att veta varför han väljer bort SAS.

Jo, visst skrev du så. Men det är väl inte så mycket att utveckla ifall SAS inte ens är ett alternativ på de sträckor man flyger? Då är det ju inte ens säkert att man tittat på SAS som alternativ och därmed inte har så mycket mer åsikter om produkterna...

OT: Jag själv flyger inte mycket med SAS längre eftersom jag tyckte BA hade ett bättre helhetserbjudande för mig och mitt resmönster. Nu när BAEC börjat försämra saker rätt rejält funderar jag på att komma tillbaka, men då kontrar EB med att bli ett av de sämsta programmen inom *A. Enda riktiga fördelen de har gentemot Miles & More är att jag kan ha kreditkort som ger EB-poäng och jag får 2-4-1-vouchers.

Men det värsta med SAS, är att de är så förbannat inkonsekventa.

SAS404 har gjort (den i övrigt utmärkta) sammanfattningen lite förvirrande då en del saker är förbättringar och andra klagomål, så det kan här och där vara svårt att se vad som är vad.

Sen har KLM också börjat med irriterande Ryanairfasoner, såsom att ta betalt för incheckat bagage (gratis för statuspax) och för Economy "Comfort" och nödutgångssäten (inte gratis för statuspax).

Mnja, incheckat bagage är gratis för alla som är FlyingBlue-medlemmar, vilket man ju kan bli direkt vid incheckningen. Comfort-säten är gratis för i alla fall platinum-korts-innehavare.

SAS lounge ansvariga skulle ta sig en tur till IST för att lära sig lite om utbud.

Jag ser hellre att man funderar på kvalitet istället för större utbud, även om många saker som IST gör är geniala. En olivbuffé kostar ju inte mer i drift än en skål med oliver. Idén med korv med bröd är bra. Jag har tidigare sagt att jag tycker man ska ha en korvkiosk-in-the-sky istället för bistro eller café. Tänk er mosbricka med räksallad och Mer på planet.

Naturligtvis inte ;)

Ukranian Airlines är som att få hemlagad husmanskost av en östeuropeisk farmor. Hemtrevlig lyx som missat att muren föll.

SAS404 har gjort (den i övrigt utmärkta) sammanfattningen lite förvirrande då en del saker är förbättringar och andra klagomål, så det kan här och där vara svårt att se vad som är vad.

Fullt medveten om det, tänkt ordna till den när jag fått sova ut ordentligt :)

Toppen