Senaste nytt

Tjänstebilstråden

Pratar vi 3 litern då ?
Den motorn är väl bland den trevligaste som gjorts. Och tillsammans med drivlinan :eek:
Med tanke på att man tappar marknad i Sverige lär nog rabatter finnas kvar ett bra tag till. Lär enligt rykten finnas, i sammanhanget, småhandlare som sitter med över 100 förbeställda A6-modeller (och i vissa fall inregistrerade), ståendes i frihamnen som man säkert räknat med skulle varit sålda redan nu.

Ja, det är 3 liters motorn (204 hästar) som de har kampanjpris på, sk sports edition. Fick en offert idag från en "mindre" ÅF och nästan 50k i ytterligare rabatt än 61k som man får på sports edition... Blev givetvis väldigt väldigt sugen... :)

Ja, det är 3 liters motorn (204 hästar) som de har kampanjpris på, sk sports edition. Fick en offert idag från en "mindre" ÅF och nästan 50k i ytterligare rabatt än 61k som man får på sports edition... Blev givetvis väldigt väldigt sugen... :)

Är vi då uppe i 111K rabatt ? Då är det väl bara att slå till :)

Så mycket rabatt? Låter ju helt sjukt.
Jag funderar allvarligt på att byta in min Alltrack i förtid mot en A6 Allroad. Det verkade ju nästan för bra för att vara sant med Sport Edition och om det finns ytterligare rabatter så är det ju kalas. Om ni vill får ni gärna skicka PM med tips om någon handlare som är givmild så ska jag kolla om det kan bli någon affär.

Är vi då uppe i 111K rabatt ? Då är det väl bara att slå till :)
Det lutar åt det hållet. Ska lägga till lite mer utrustning samt ta in två offerter från andra ÅF, så blir det väl en A6 Allroad snart :)

Så mycket rabatt? Låter ju helt sjukt.

Om ni vill får ni gärna skicka PM med tips om någon handlare som är givmild så ska jag kolla om det kan bli någon affär.

Trodde inte heller att man skulle få så mycket rabatt eftersom sports edition är redan "rabatterad". Skickar PM när jag har fått de andra offerterna så kan du jämföra lite :)

Då så, då var bilen beställd :) Blev en A6 Allroad med leverans i oktober. Hoppas att det snöar på riktigt i vinter :D

Då så, då var bilen beställd :) Blev en A6 Allroad med leverans i oktober. Hoppas att det snöar på riktigt i vinter :D
Hur mycket mer rabatt gick det att klämma ur? Audi själva ger direkt 114.200 kr rabatt på listpriset.

image.jpg

Toppen