Senaste nytt

Fredagstråden™

HEL-ARN med Finnair i afton och därefter 3 veckors ledighet. Bohuslän, Skåne, Danmark kanske. Kommer undvika flygplatser...

Svettigt häruppe i Kiruna! Idag är det åsktungt och det har redan briserat några gånger. Just nu är det lite allmänt småmuller.
Värmen verkar dock hålla i sig. Trevligt med värmen så länge man är ute, men +32 hemma i lägenheten är ingen höjdare.
Igår körde vi utemiddag på gräsmattan - engångsgrill! Lite god kryddig korv med några kalla Crabbie's Ginger Beer (4,0%) till.
Imorgon blir det en utryckning på lite jobb i Kangos över dagen, 14 mil från Kiruna och därefter kvällsjobb hemma.
Trevlig helg!

Svettigt häruppe i Kiruna! Idag är det åsktungt och det har redan briserat några gånger. Just nu är det lite allmänt småmuller.
Värmen verkar dock hålla i sig. Trevligt med värmen så länge man är ute, men +32 hemma i lägenheten är ingen höjdare.

Bra, se till att behålla det fina vädret i norr. Flyger upp till Kallax imorgon.

Fick en stund i Sveriges bästa inrikeslounge: Göteborg!

Sitter på planet nu, framme i Östersund 18:55 istället för 06:25 imorgon bitti med SJ/Buss. Så nöjd!

Spännande om dom kommer iväg i tid, en tjej gick nämligen ombord utan att scanna sitt boardingpass och gubben i incheckningen missade det...

Sitter på Clarion Hotel Post i Göteborg och njuter av min vinst från i påskas, nämligen en övernattning för två på ett av Sveriges coolaste hotell (enligt min uppfattning). Efter ett dopp i takpoolen är det nu tid för en Dugges Post Lager innan kvällens middag på Norda. Känns som en skön avkoppling efter en mycket hektisk dag med både invigning av en badpir och ett välbehövligt naprapatbesök.

Lägger upp en recension efter helgen :)

Attachments

• ForumRunner_20140711_190810.png
    ForumRunner_20140711_190810.png
    456,7 KB · Visningar: 272
Har precis checkat in i ett mysigt litet executiverum på Novotel i Lodz, ikväll blir det göra stan, i morgon blir jag turist och färjan tar mig hem på söndag :)

Visserligen en vecka sent, men dagarna i Lavaux, Schweiz var utmärkta. Att bo mitt i 800-åriga vingårdar är en speciell känsla.image.jpg
Ett reportage kommer strax.

Jaha då har sommarens andra lediga period på 30 dagar börjat, förra var "bara" 20 dagar :eek:
Som tack för det så har man fått flunsa, suck...
Vi har grisfest i byn i morgon, får se om man orkar släpa sig dit. Tror man får offra sig bara, det bjuds på helstekt gris som grillas över björk/al ved i ca 8 timmar, otroligt gott ska ni veta. Trevlig helg alla från ett soligt Åland

Toppen