Senaste nytt

Fredagstråden™

Vi fick lite extra godis till bubblet också.
Fyller ju 40 på måndag, så får väl be om påfyllning till

ForumRunner_20140705_035707.png

då. ;)

ForumRunner_20140705_035707.png

Alltså... Forum Runner är ju ett eländigt härk att jobba i.
Bildbilagor funkar slumpmässigt. Bilder dubbelpostas mm mm.
Grymt jobbigt.

Glad fredag på er alla!
Själv jobbar jag på en vecka till, men i eftermiddag bär det ut till Stockholms Skärgård där vi har vårat lilla 'retreat'. I och med att det snart är dags för semester så har kylen på landet blivit försedd med lite av nödvändigheter:

IMG_20140705_143124.jpg

Själv skall jag träffa en vän, Pierre Lurton, för lite fiske och lite vin (kanske ;) :))

Själv börjar jag en dryg veckas semester idag, så det är lite slappt idag samt en del renovering.

Det där ser ut att vara lagom till en kväll - vad ska du dricka sedan då? ;)

Jo - det är sant, ung. lagom för en kväll, särskilt nu när det är rel. varmt. Men, det är mer på gång! Ingen anledning till oro ... :)

Själv sitter jag i club lounge på IC Shanghai Puxi. Här är det mycket folk i dag, jämfört med tidigare kvällar. Ska strax bege mig ut till PVG för en flight mot BKK. Kommer landa runt 01:00 i Bangkok, så då blir det att bege sig till hotellet och sova. Morgondagen kommer jag hänga hos en polare och hans familj. Sen bär det hem till Svedala på söndag morgon via IST med Turkish. Skål på er allihopa!

Hemma i lägenheten som omväxling. Efter för mycket rundflängande de senaste veckorna tyckte jag att jag var värd en dag kompledigt. Då kanske man hinner boka semesterresan också?

Sitter I almost@home I helsingfors och har get upp jobbandet, har varit uppe I Joensuu for en veckas jobb. Nu blir det lite vin och annat gatt pa resan hem till Manchester via LHR. Inte jattepopulart att komma hem sent ikvall, men det far jag nig jobba igen imorgon med tradgardsarbete och andra jobb som den batter halften lyckats samla ihop under veckan. Pa sondag bar det av till Lincolnshire/UK for mote med kund pa mandag. Tyvarr inget flyg dit sa far ta bilen, det riktigt positive ar att hela familjen foljer med =)

Toppen