Christian R
DYKWIA
Så skulle man jo have købt 100K i sidste kampagne 
JAL och Qatar har vettiga egna webverktyg för att se tillgänglighet. (JAL's verktyg för egna flighter är särskilt trevligt, kan visa månader i taget i en flash-app.)
JAL kan också visa partners, t.ex. Cathay, men man kan bara göra en sökning på en rutt/dag i taget där.
BA's bokningsverkyg verkar visa partners enbart när de inte har egna flyg.
Finns det några fler, helst effektivare verktyg än dessa för att se tillgänglighet i OW?
Att vissa flighter inte syns på CheckMyTrip är ganska normalt men åt andra hållet skulle jag bli orolig och skulle ringa till US Airways och dubbelkolla läget.
Det är för övrigt ett bra tips till er alla - systemen är inte uppdaterade ännu - boka SQ F till DEL/BOM på 777 så kommer ni få åka A380 från 1:a Juni 2014.
Jag vet inte om det är någon risk men det vore väl konstigt om dom har bekräftade bokningar? Jag lär veta det inom kort när GDS:erna uppdaterar från 772 till 388![]()
Säker källaDetta innebär ju att även möjligheten finns att boka via Life Miles. Och nu kan man ju boka plats i juni. Hmmm, nu fick jag något att fundera på, hade tänkt försöka klippa FCT och F med LH 747-400 i juni. Men suites och Private room lockar
![]()
Nu är det officiellt!
Har bra kontakter på Singapore Airlines numera![]()