Dr. Miles
Expert
EVA Air använder inte längre uttrycket Super Business class.
- Royal Laurel Class
- Premium Laurel Class
- Business Class
Onboard - EVA Air | Global
Det är för övrigt ett bra tips till er alla - systemen är inte uppdaterade ännu - boka SQ F till DEL/BOM på 777 så kommer ni få åka A380 från 1:a Juni 2014.
Låter ju galet schyst! Nu blev man ju sugen att hälsa på polaren i Bangalore och ta en liten omväg dit...
Ingen risk för nedgradering då?
Det skulle faktiskt inte förvåna mig om de om några veckor konstaterar att det inte finns F utan bara Suites, därav involuntary downgrade till C.
Men jag hoppas ju för er skull att det inte blir så.
Jag vet inte om det är någon risk men det vore väl konstigt om dom har bekräftade bokningar? Jag lär veta det inom kort när GDS:erna uppdaterar från 772 till 388![]()
Jag blev ju av med 2 bekräftade resor med ANA i C och F på en bokning med USDM. Skulle nog hålla lite koll på den där bokningen så de inte försöker med samma trick där och bara tar bort flighterna utan att meddela.
Kanske blir det som jag fick uppleva efter bmi lämnade Star Alliance.I förebyggande syfte har jag varit inne och kikat på mina bokningar för att verkligen se så att inget är fuffens nu innan dead line (utträdet ur *A). Men hur blir det när dom lämnar *A? Kan dom göra något åt bokningen efter det?