Senaste nytt

US Airways Dividend Miles bonusresa tråd (Star Alliance)

Kanon. Nu får vi bara se vad som händer. Har ju bokat SIN-BOM F med Life Miles. På clasic check my trip är det uppdaterat till A380, men när jag kollar min bokning hos SQ börjar det se mindre lovande ut: "One or more flights in your itinerary have been re-scheduled. Our reservations office will be contacting you to assist with the flight changes and rebooking for mis-connections of onward journey, if any. If you require urgent assistance, kindly contact your local Singapore Airlines office"

Någon mer som ligger med en bokning?

Yes, har SQ406 i sept bokat med US DM. Ska nog (?) ringa SQ imorgon ang seating, har fortfarande 1F enligt Lufthansa.se.

Hur ser du din bokning på Lufthansa.se - jag får det inte att fungera med USDM bokningsreferens?

Om du har t ex Lufthansa, SAS, ANA, EVA Air, Avianca Singapore Airlines flygning i bokningen, kan du se ett Amadeus nummer på Manage my reservation på US Airways webbsida.

Sedan kan du gå till Lufthansa.com eller Lot.com och se din bokning.

Om du har t ex Lufthansa, SAS, ANA, EVA Air, Avianca Singapore Airlines flygning i bokningen, kan du se ett Amadeus nummer på Manage my reservation på US Airways webbsida.

Sedan kan du gå till Lufthansa.com eller Lot.com och se din bokning.

Jag lyckas inte se Amadeus numret där men jag kanske inte tittar på rätt ställe.
Jag ringer istället och då är det inga problem att få Amadeus koden eller koden för Air China vad den nu kallas.

Nu står det A380 på min Delhi bokning!

SIN BKK
Singapore, Singapore to Bangkok, Thailand
Tuesday, June 17, 2014
Status: Active
FLIGHT # 406 Operated by Singapore Airlines
DEPART5:25 PMSIN Terminal 2AIRCRAFT A380-800
ARRIVE8:05 PMDEL Terminal 3CABIN Unknown (O)
TRAVEL TIME 5h 10m MEAL --

Toppen