Martin Björnström
Medlem
Lite off topic, men det talades i några inlägg om vilken lobbyeffekt businessclass.se har. Jag vet att det finns företagsrepresentanter på siten, men har redaktionen/teamet någon uppfattning om hur pass mycket till exempel Eurobonus följer trådarna och eventuellt tar till sig synpunkter som förs fram? En fråga som jag vet diskuterats mycket är "hållbarheten" på 2 for 1 på Amex/Eurobonus. Det skulle vara kul att se om Amex (Eller om det är SAS som styr det) tar till sig och ändrar villkoren så att folk slutar att styra hållbarheten genom att sluta använda kortet ligger nära gränsen.
Har du läst detta?
BusinessClass: Känner du till BusinessClass.se eller vill du att jag snabbt presenterar oss?
Wassborn: Jag är inne nästan varje dag och följer EuroBonus diskussionerna. Jag har rätt bra koll. Vi använder BusinessClass.se som mätverktyg på våra kampanjer. Om ingen nämner en ny kampanj vet vi att kampanjen är iskall. Om diskussionerna är vilda vet vi att kampanjen är het. Vi får också feedback på detaljer vi missat eller exempelvis länkar som inte fungerar. Det är mycket värdefullt att få feedback från våra bästa kunder. Ni vet mer om våra produkter än vi själva gör ibland.
http://www.businessclass.se/artikla...ervjuar-martin-wassborn-pa-sas-eurobonus.html