Senaste nytt

Artikel: Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man köper CPH-ARN-CPH flighten på egen hand...ingår man förtfarande i grupen (när man betalar de 395 sek-ska man betala då.. ?) ?

Om SAS helt plötsligt ändrar datum och de ändrar till ett datum som inte passar - är era biljetter refundable?

Jag har gjort en bokning på SK403 under löftet att detta är sista flygningen med MD-80, juridiskt sett är biljettreglerna för vår bokning inte flexibla. Det faktum att vi är BusinessClass.se, att SAS älskar vårt arrangemang och att vi är 70st EBG/EBP (plus alla som bokat på egen hand) utgör vår trygghet just nu, jag ska försöka få villkoren (sista MD-80 flighten) skriftligt innan vi går ut med bindande anmälan mot deltagare.

SAS ändrar sin planering dagligen och mycket kommer hända under månaderna fram till Oktober - men ju mer "högprofil" detta arrangemang blir, desto säkrare blir vi att just SK403 den 26/10 också blir rätt flight.

Men detta blir "vanlig" flygning...kan inte SAS tänka sig att göra "speciel" flygning tiil alla intresserade som Alitalia gjorde?
Finns möjlighet att diskutera detta med SAS och få förslag igenom?

Men detta blir "vanlig" flygning...kan inte SAS tänka sig att göra "speciel" flygning tiil alla intresserade som Alitalia gjorde?
Finns möjlighet att diskutera detta med SAS och få förslag igenom?

Om du menar "charter" med "speciell" så är det visst möjligt, men vi har kommit fram till att vi inte vill ha en specialflight utan just den sista kommersiella flighten.

Som vanligt, inget paket från GOT, Stockholmare....

Ja, det är helt mitt fel. Jag tänkte CPH/OSL eftersom vi har Meeting Points där men självklart skulle jag räknat med GOT också. Ska se om jag kan rätta till det på måndag.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen