Senaste nytt

Artikel: Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blire några stickers tro?
SAS_40y_MD80.jpg

Nu har även jag anmält mig. Har inga större förhoppningar på att komma med men håller tummarna och hoppas på det bästa skulle bli mitt första bc event.

Uppdatering

1. SAS hälsar glatt från Örnsköldsvik att dom följer diskussionen här på BusinessClass.se. Dom är både glada och lite lätt förvånade över intresset. Ryktet om vår flight sprider sig inom bolaget!

2. Vi har nu 20st platser i Economy Extra på sträckan ARN-CPH-ARN vilket ger 200% poäng och mat/drycker ombord. Biljettpriset är preliminärt 3095kr mot 1995kr i Economy.

3. I diskussionen ovan har det förekommit uppgifter om att denna flight är överbokad och att "alla kanske inte kommer med". Det stämmer inte riktigt - Economy är/var överbokad med över 20 platser men det finns lediga platser på planet (totalt 150 säten), det är alltså en fråga om att flytta skynket, inte att kasta av passagerare.

4. Vi har nu 114 namn på Intresseanmälan varav 8st från OSL och 14st från CPH.

Jag undrar om ens alla vi EBG som önskar kommer att komma med... Jag vågar inte chansa så jag bokade en egen biljett medan det var hyfsat pris :)

Det skulle mycket väl kunna bli så att vi skulle kunnat fylla hela flighten själva :)

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen